Notícies
-
Avui dilluns 22 de juny sessió de Ple municipal extraordinari a les 19h.
Avui dilluns 22 de juny sessió de Ple municipal extraordinari a les 19h.Presencial i obert al públic i també en directe a través del canal de Youtube de l'Ajuntament de Montesquiu.
Us pot interessar
Destaquem
