La Junta de Govern Local està integrada per l'alcalde/essa i un nombre de regidors/es no superior al terç del nombre legal d'aquests, nomenats i separats lliurement per l'alcalde o alcaldessa, el qual n'ha de donar compte al ple.
La finalitat de l'acció de la Junta de Govern Local és l'assistència permanent a l'alcalde/ssa en l'exercici de les seves atribucions. Així mateix, exerceix les competències delegades al Ple extraordinari del cartipàs:
Calendari
La Junta de Govern celebra sessió ordinària, de forma habitual, el primer i tercer dimarts hàbil de cada mes, a les 17:30 h, al despatx d'alcaldia de l'Ajutament de Montesquiu (Pl. de la República, 1.2). En el cas que el primer dimarts sigui festiu, el Ple ordinari es celebrarà el dimarts anterior, a la mateixa hora i amb el mateix caràcter d'ordinari. El mes d'agost no es celebrarà Ple ordinari. Per això, la sessió ordinària es celebrarà l'últim dimarts del mes de juliol.
Les sessions també poden ser extraordinàries, quan així ho disposi l'alcalde/ssa o ho demani la quarta part, almenys, del nombre de regidors i regidores.
Totes les sessions es realitzen a porta tancada.
Convocatòries i actes
Les convocatòries de la Junta de Governes poden consultar el dia hàbil abans de cada sessió a l'apartat d'ordres del dia de la Junta de Govern.
Les actes de la Junta de Govern es poden consultar, un cop aprovades, a l'apartat d'Actes de la Junta de Govern
Carles Colomo i Espona
Som Montesquiu - Amunt (SM-AMUNT)
Gemma Xofra Tobias
Àlex Zarzoso Taulé
Lluís Ferrer Maruenda
Liliana Vilanova Orriols