L'Ajuntament realitza dues enquestes per elaborar la Carta de Serveis

Dijous, 11 de juliol de 2024

S'inicien dues enquestes per elaborar i definir la Carta del Servei de l'Oficina d'Atenció Ciutadana i del Servei de Manteniment i Jardineria de la via pública.

Fes-la en línia seguint aquest enllaç per l’AOC i aquest enllaç pel Manteniment i Jardinera o presencialment utilitzant les enquestes en paper ubicades a l'Ajuntament de Montesquiu.

El resultat servirà per establir compromisos de qualitat en aquest àmbit i tindran caràcter reglamentari.

L’ Ajuntament de Montesquiu inicia el procés per elaborar la Carta de tots els Serveis que ofereix, començant pel Servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Montesquiu i el Servei de Manteniment i Jardineria de la via pública

A partir d'avui, s'habilita una enquesta per millorar el Servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Montesquiu i una enquesta pel Servei de Manteniment i Jardineria de la via pública amb la voluntat de definir els compromisos de qualitat d'aquesta àrea.

La Carta de Serveis és el document públic a través dels quals les administracions informen els seus usuaris i a la ciutadania en general dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis; per tant, són documents que formalitzen el que els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.

La finalitat de la Carta de Serveis és:

  • Apropar l'Ajuntament a la ciutadania.
  • Informar els ciutadans sobre els serveis prestats a l'àrea de Benestar i Família
  • Expressar l'esforç de l'Ajuntament per a la millora d'aquest servei municipal.
  • Establir un nivell adequat de qualitat del servei i controlar el seu manteniment.
  • Possibilitar que els veïns i veïnes opinin sobre el funcionament dels serveis municipals
  • Millorar el servei i complir amb les expectatives de les persones usuàries

El punt de partida per a la realització d'aquest document és una enquesta a través de la qual es vol conèixer l'opinió dels veïns i veïnes de Montesquiu per implementar millores en millorar el Servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Montesquiu i el Servei de Manteniment i Jardineria de la via pública  i adreçar-les a aquelles qüestions que més interessen als usuaris i usuàries del servei.

El qüestionari és anònim i es pot emplenar per a través d'aquests dos formularis enquesta OAC i enquesta manteniment i jardineria o bé presencialment emplenant el qüestionari i dipositant-lo a les urnes que hi ha ubicades a l'OAC.

L'enquesta estarà activa fins el 31 de juliol de 2024  i un cop recollides les dades, es continuarà el procés de treball d'elaboració de la Carta de Serveis amb la finalitat de millorar i d'oferir el millor servei a la ciutadania.

Des del consistori fem una crida a la participació i animem a la ciutadania i a totes les persones que han utilitzat recentment el servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Montesquiu i el Servei de Manteniment i Jardineria de la via pública , o que vulguin aportar suggeriments, que contestin l'enquesta.

Només seran 2 minuts i ens ajudaran a millorar. Moltes gràcies per endavant!
 

 

Darrera actualització: 11.07.2024 | 10:09