PROCÉS DE SELECCIÓ D’UNA PLAÇA D’OFICIAL 1ª DE LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL FIX DE L’AJUNTAMENT DE MONTESQUIU MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ.
Termini presentació sol·licituds: 27 d'agost de 2019
PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS
Les sol·licituds d’admissió a aquest procés selectiu, acompanyades del corresponent currículum, document identificatiu i els corresponents títols i documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits a tenir en compte es poden presentar:
REQUISITS
Les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents :
2.1. Titulació: estar en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO), graduat escolar, tècnic corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior.
2.2. Ser ciutadà/ a espanyols o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir la nacionalitat de qualsevol dels altres estats en els quals, en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què s’hagi definit en el tractat constitutiu de la Unió Europea. Els estrangers no inclosos en l’apartat anterior també podran accedir a les places reservades al personal laboral, d’acord amb el que estableix l’article 10 de la llei orgànica 4/2000 d’11 de gener, modificada per la llei 8/2000 de 22 de desembre. En qualsevol cas, l’aspirantque no tingui la nacionalitat espanyola haurà d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent.
2.3. Tenir 16 anys d’edat i no excedir l'edat legal de jubilació en el moment de presentar la sol·licitud.
2.4. Llengua catalana: nivell intermedi de llengua catalana (B2)
2.5. Llengua castellana: les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de posseir els coneixements de llengua castellana de nivell intermedi.
2. 6. No haver estat sepa rat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques ni trobar -se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per e xercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar -se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'empleat públic.
2. 7. No patir cap malaltia ni estar afectat/a per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categor i a i mantenir -les fins a la data en què es faci efectiva la contractació.
2. 8 .Posseir la capacitat funcional per a la realització de les tasques del lloc de treball.
2. 9 .Tenir el carnet de conduir B.
PROCÉS DE SELECCIÓ
El procediment de selecció serà el de concurs -oposició.
1. - Fase d’oposició
2. - Fase de concurs
Per a la valoració dels mèrits acreditats per les persones aspirants caldrà haver superat prèviament les proves de la fase d’oposició . El Tribunal valorarà els mèrits al·legats i acreditats documentalment, d’acord amb els barems següents :
Qualificació
La qualificació final d’aquest procés selectiu s’obtindrà sumant les puntuacions obtingudes en les proves d’oposició i en el concurs de mèrits. Els empats en la puntuació final es desfaran a favor de la persona aspirant que hagi obtingut la millor puntuació en el 2n exercici de la fase d’oposició (casos pràctics). En cas de no ser suficient el Tribunal podrà acordar la realització d’una prova extraordinària d’aptitud relacionada amb les funcions del lloc de treball objecte d’aquesta convocatòria. El Tribunal no podrà proposar per a la seva contractació un nombre de persones aspirants superiors al de les places convocades.
Instància genèrica