Tots som consumidors o usuaris, ja que en qualsevol acte, per senzill que sigui, fem un acte de consum o estem fent ús d’un servei. Com que són tants els actes de consum que realitzem al cap del dia, en algun moment pot sorgir un conflicte d’interessos en el qual ens veiem implicats i que, a la vegada, altera les regles més elementals del mercat.
L'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor està a la vostra disposició per atendre les consultes, reclamacions, dubtes i oferir informació sobre temes de consum. Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament en qüestions o dubtes relacionats amb consum, comerç, drets dels consumidors, compra i lloguer d'habitatge, serveis bancaris i vehicles.
Què fa l'Oficina Mòbil del Consumidor ?
Perquè la consulta sigui eficaç, procureu aportar la màxima documentació (factura de compra, garantia, etiqueta del producte, contracte d’arrendament, ...) sobre les vostres al·legacions. Però si tan sols es tracta d’assessorar-vos sobre algun acte de compra, també s’us informarà dels passos a seguir.
Consulta el calendari de visites de la unitat mòbil.